PUBLICITAT
VNG
14-09-2011 16:52
L'organització destaca que la programació és "per a petits i grans" i sobretot, l'espectacle Amb denominació d'origen comarcal, que tindrà lloc dissabte a les 20 h. Aquest xou eqüestre està basat en un guió del vilanoví Xavier Orriols, que presentarà carros i cavalls transportant productes autòctons de diferents comarques de Catalunya.
També dissabte a la tarda, a les 18 h, els alumnes del Club Hípic Rosper faran una exhibició, mentre que a les 19.15 h es podrà veure un espectacle de Sercam Show, de doma de cavalls. Diumenge al migdia, una exhibició d'enganxes i carruatges permetrà conèixer com eren i com són aquests elements del transport amb cavalls.
Simultàniament a tots els espectacles, dissabte a la tarda i diumenge al migdia, el públic podrà gaudir de degustacions de vi i cava, dissabte amb productes del celler Pere Olivella i diumenge, del celler Can Ramon. A banda de tastar, també es podrà comprar. D'altra banda, tant dissabte com diumenge al matí, els nens i nenes tindran l'oportunitat de passejar amb ponis, de les 10.30 a les 13.30 h.
L'Ajuntament de la ciutat dóna suport a les activitats de l'Associació dels Tres Tombs.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT