Vegueria del Penedès

COMARQUES

Noemí Boza i Ferran Ignasi Llombart, candidats a la llista del PP al Congrés


Redacció Comarques

19-10-2011 Última revisió: 13-11-2012 19:55

Els candidats consideren que serà molt positiu pel Garraf que governi el Partit Popular a Espanya 'ja que d’aquesta manera podrà beneficiar-se de diversos projectes com les que va rebre durant el govern d'Aznar'

PP. Santi Rodríguez, Noemí Boza i Ferran Ignasi Llombart

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El President Comarcal del PP al Garraf, Ferran Ignasi Llombart, ha dit: “Per a mi ha estat un missatge de confiança, no només per la comarca, sinó a nivell personal com a representant del partit”. A més de President Comarcal, Llombart és Secretari General del Partit Popular a Sitges i regidor de l’Àrea d’Ocupació, Empresa i Iniciatives Econòmiques.

Per la seva part, la Noemí Boza s’ha mostrat molt il·lusionada i a la vegada sorpresa per la oportunitat que se li ha donat de formar part de les llistes al Congrés dels Diputats. Ella mateixa ha dit: “Vull aportar noves idees, aprendre i col·laborar amb tot el que sigui possible des de la meva experiència personal”. Pel que fa a la seva vida política, des del passat mes de maig és regidora de l’Ajuntament de Cubelles, on és responsable de l’àrea de Comunicació i informàtica. La número 13 de la llista del Congrés per Barcelona ha destacat la bona relació que l’uneix a la Presidenta del Partit Popular de Catalunya, Alícia Sánchez Camacho, des de que va escriure el llibre “Temps de dones”, on es dóna a conèixer la figura de la presidenta mitjançant el diàleg amb altres dones populars pertanyents a diferents àmbits.

Els candidats consideren que serà molt positiu pel Garraf que governi el Partit Popular a Espanya, ja que d’aquesta manera podrà beneficiar-se de diversos projectes i ajudes, com les que ja va rebre en el seu moment durant el govern de José María Aznar. Llombart ha destacat el Pla d’Excedència Turística que va rebre Sitges.

El diputat al Parlament de Catalunya i President local del PP a Vilanova i la Geltrú, Santi Rodríguez, també ha estat en l’acte de presentació del candidats mostrant el seu suport als dos candidats de la Comarca.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.