Vegueria del Penedès

NÀUTICA

Jesús Tremps torna a guanyar les 4 hores internacionals de resistència


VD

25-10-2011 11:17

El Pilot del CNVilanova, va guanyar per quart any consecutiu les 4 Hores Internacionals de Resistència que es varen disputar el passat diumenge dia 16 al canal Olímpic

VD. Jesús Tremps

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquesta prova que es la que tanca el calendari és diferent a les de la resta de l'any doncs al tractar-se d'una prova de resistència no hi ha copilot i els equips es tornen en relleus entre 30 i 45 minuts.

La cursa va estar molt disputada des de l’ inici en que l'equip Arimar Team de Jesús Tremps i Josep Perarnau varem passar primers a la primera boia, durant varies voltes es varen intercanviar la primera posició amb l'equip Álvarez Álvarez de Galicia que al final de la primera hora anava primer.

A la segona hora l'equip Italià de l'Ex campiona del mon Ilaria Dal Ben- Diego Mazzucotelli es varen posar pel davant el segon lloc per Tremps Perarnau i el tercer per Álvarez -Álvarez.

A falta de 20 minuts l'equip italià va tenir una avaria, va trencar una lamina de l'admissió i al voler canviar la lamina els comissaris varen detectar que anava fora de reglament i varen desqualificar-los,

Això no va ser impediment perquè Tremps i Perarnau guanyessin la cursa amb 211 voltes, tota vegada que el temps perdut per a reparar l’averia ja havia fet baixar molts llocs a l’equip italià. L’equip gallec es va classificar en segona posició amb 203 voltes i els actuals campions del món, Masabeu-Téllez van ser tercers, amb 193 voltes, després de remuntar un seguit de petites avaries.

Aquesta és la quarta vegada consecutiva que l’equip de Jesús Tremps s’adjudica les quatre hores, a vegades formant equip amb Christian Ehrlich, a vegades amb Josep Perarnau o amb tots dos, com va succeir l’any 2010.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.