VNG
13-11-2011 23:26
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Vilanova Digital i La Guia del Garraf han participat aquest cap de setmana a la Fira de Novembre, de la mà de l'associació Viu Comerç, per promocionar els codis QR, que permeten enllaçar amb una plana web amb un sol gest amb el telèfon mòbil.
La Guia del Garraf, el director d'empreses i serveis de Vilanova Digital, ha fet una aposta decidida pels dispositius mòbils com a nou canal de servei. I amb la intenció de potenciar la versió mòbil de la guia, i per facilitar el seu accés als usuaris, hem començat a repartir entre els clients de La Guia del Garraf enganxines amb el codi QR personalitzat per a cada client, que incorpora codificat l’enllaç a la pagina mòbil de cada negoci.
Per accedir a la informació continguda en un qr-code és necessari tenir instal·lat al teu mòbil un lector adequat. Hi ha lectors QR gratuïts per a tots els mòbils. Un cop instal·lat el programari lector, només caldrà executar-ho i apropar la càmera del mòbil a la imatge amb el codi QR i automàticament apareixerà al telèfon i la informació de contacte del client de la guia.
Vilanova Digital i La Guia del Garraf, amb Viu Comerç
La plaça de la Vila ha estat l'espai de l'associació Viu Comerç durant la Fira de Novembre, que ha aprofitat per presentar en societat la nova imatge i marca de l'entitat. L'entitat de comerciants ha ofert als visitants una visió actual i moderna del comerç de la ciutat, com per és la botiga del futur instal·lada a la plaça que utilitza les noves tecnologies que arriben a través dels codis QR com a instrument comunicatiu entre el visitant i el comerç.
Viu Comerç ha elaborat un pla estratègic per posicionar el comerç de Vilanova i la Geltrú com un centre comercial a cel obert de referència. Per això, amb aquest canvi de marca s'encetaran un seguit d'accions per tal d'explicar els valors del comerç de la ciutat, com són la proximitat, la qualitat, l'oferta i l'experiència, tot des de un punt de vista innovador i de valor afegit.
PUBLICITAT
PUBLICITAT