VNG
13-11-2011 23:21
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Durant el matí s'ha celebrat el XVI Concurs Nacional del Xató, que ha comptat amb una desena de participants. La guanyadora de l'edició ha estat Providencia Artigas, mentre que les seves germanes, Olga i Àngela, han ocupat la segona i la tercera posició, respectivament.
Un altre dels actes centrals de la jornada matinal ha estat l'Aixetonament de la bóta de vi i el nomenament de Núria Valls i Daniel Sicart, actors de la sèrie de TV3 'La Riera', com a Xatonaires d'Honor.
A més, durant el matí s'han celebrat també tallers gratuïts per aprendre a fer xató vilanoví, per dominar mètodes de desespinar el peix i i com vestir les verdures de gala, mentre que al llarg de la tarda s'han dut a terme diversos tallers de tast de vins.
PUBLICITAT
PUBLICITAT