DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Moya es mostra satisfet per l'actitud de l'equip durant la segona part


L'Hora

05-11-2002 7:28


El tècnic del Vilanova, en la roda de premsa, es va mostrar satisfet pel treball de l'equip en la segona part, perquè en la primera, va dir, «l'equip ha sortit amb el ritme del rival i ha estat dubitatiu»; Moya va justificar aquest fet argumentant: «El rival d'avui ens ha pressionat al nostre camp i ha provocat que haguéssim de sortir amb pilota llarga, i això no ens beneficia.» Sobre el canvi d'actitud del segon període, Manel Moya va declarar: «La segona part ha estat pletòrica. Amb l'expulsió d'Alfonso l'equip ha tret el caràcter i hem trobat l'empat, i fins i tot hauríem pogut guanyar.»
Sobre el rival, l'entrenador local va comentar: «És un equip ben conjuntat, que du quatre anys amb el mateix entrenador i cal un ritme molt alt per derrotar-lo.» Respecte a l'arbitratge, Moya va declarar: «Els que vénen al municipal no saben portar el partit, no són equànimes», i va afegir: «No vull que ens donin res, però tampoc voldria que ens perjudiquessin.» Domènech Torrent, el tècnic rival, va destacar: «Era un partit que el teníem guanyat, però valoro moltíssim l'esforç que ha fet la plantilla del Vilanova, en el segon temps, amb deu homes.»

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.