PUBLICITAT
VNG
22-11-2011 17:31
Al llarg d’aquests anys ha exercit com a portaveu a les Comissions d’Educació i Esports i a la Comissió d’Igualtat de drets a les dones; a més ha participat, com a ponent, en l’elaboració de lleis i estudis en l’àmbit educatiu i de la igualtat i de la prostitució.
Baig, que és mestra de professió, va ser durant uns anys diputada pel PSC al Parlament de Catalunya i regidora a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú a les primeres legislatures desprès de la recuperació democràtica.
Assumpta Baig va renovar el càrrec de senadora amb la constitució del nou Parlament després de les eleccions de 2010, per un període d’un any, fins a les eleccions a Corts Generals, moment en el que ha presentat la seva renúncia a la Presidenta del Parlament de Catalunya.
Assumpta Baig ha manifestat el seu agraïment al PSC per la confiança dipositada per a la feina com a senadora, una tasca que ha realitzat amb dedicació i voluntat de servei.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT