PUBLICITAT
CANYELLES
08-12-2011 23:06
La inauguració va comptar amb la presència del Diputat al Parlament i President de l’organització Gerard Figueras qui va ressaltar el personal goig que li oferia inaugurar un col•lectiu a la seva comarca i va fer una valoració de l’evolució de la organització durant els 30 anys d’aquesta. També va participar a l’acte l’alcaldessa de Canyelles, Rosa Huguet, qui felicitar i motivar als joves perquè hi participessin de la vida política als seus municipis.
Lídia Núñez, Cap Comarcal de la JNC al Garraf, va expressar la seva satisfació al veure com la organització cada cop més està prenent força entre els joves i va aprofitar per donar les gràcies a tots els militants. L’encarregada de tancar l’acte va ser la nova Cap Local del col•lectiu de Canyelles, Susana S.Huguet, qui va aprofitar per explicar la seva vivència dintre de la organització i els motius pels quals hi va entrar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT