Vegueria del Penedès

VNG

El govern de CiU crea la figura del gerent a l'Ajuntament


Redacció

29-12-2011 23:08

El càrrec l'ocuparà Javier Martínez, fins ara gerent de la PIVSAM. El director del PINA, Francesc Surroca, serà el nou cap d'Urbanisme

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El govern de Convergència i Unió vol introduir canvis en l'organització de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i una de les novetats que es faran públiques en els propers dies és la creació d'una gerència que coordini les diferents àrees del consistori.

El nou gerent de l'Ajuntament serà Javier Martínez, que fins ara era el gerent de les societats municipals de PIVSAM i VNG Aparcaments. Martínez ha abandonat en les darreres setmanes la l'empresa municipal com a conseqüència del pla de viabilitat que va acordar el govern amb els grups de l'oposició i els representants dels treballadors municipals per garantir el futur de PIVSAM.

Una altra de les novetats que vol fer efectiva el govern de CiU és el nomenament del nou cap del departament d'Urbanisme. El càrrec l'assumirà Francesc Surroca, que actualment dirigeix el Projecte d'Intervenció Integral al Nucli Antic (PIINA) que finalitza el proper 31 de desembre.

Els nomenaments de Martínez i Surroca encara no són oficials, però el govern ja ho ha comunicat aquesta setmana als grups de l'oposició municipal.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.