CANYELLES
23-01-2012 12:36
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Canyelles s’està preparant pel carnaval, que enguany com a novetat s’iniciarà el dijous 9 de febrer amb una guerra infantil de la Merengada que organitza la pastisseria Hidalgo de Canyelles, a les 17h de la tarda.
La festa seguirà el divendres dia 10 amb el Ball de Mantons a les 22h a la sala multicultural, organitzat pel Casal de la gent gran i finalitzarà el dissabte 11 de febrer amb la tradicional rua de carrosses i comparses que desfilaran pels carrers cèntrics del nucli urbà.
La concentració de les carrosses està prevista per a les 16h de la tarda perquè a les sis en punt es pugui donar el tret de sortida. Les bases de participació i el full d’inscripció estan a la web de www.canyelles.cat i el termini per enviar la documentació és fins el dimecres 1 de febrer.
PUBLICITAT
PUBLICITAT