VNG
30-01-2012 17:51
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'esdeveniment pretenia reunir creadors de videojocs amb l'objectiu de completar-ne un en el termini de 48 hores. Des de divendres a les 17 h fins ahir diumenge a la mateixa hora, els participants a la Global Game Jam van poder desenvolupar les seves creacions simultàniament en 50 països del món. A l'Estat espanyol hi havia treus seus, una de les quals Vilanova i la Geltrú, a l'equipament municipal Neàpolis.
Ahir a la tarda a Neàpolis, els propis participants i un jurat format per la regidora de Tecnologies i Societat de la Informació, Ariadna Llorens, i representants del món de la formació i la indústria d'entorns virtuals, van valorar quin dels tres responia millor als criteris per ser el més viable comercialment. L'escollit va ser Infinite Dash, el qual es va presentar en l'elecció final del millor de tota la Global Game Jam.
Els altres dos videojocs creats van ser The cycle of life i Return Hole. El tribunal va valorar l'alt interès de totes les propostes presentades, que es poden veure a la web de la trobada. Els tres videojocs es presentaran en la propera edició de BlancLab.
Global Game Jam ha estat organitzada per la International Game Developers Association (IGDA), amb la idea de fomentar la creativitat, intercanviar idees i compartir experiències creatives entre apassionats dels entorns virtuals. Per a la seva celebració a Vilanova i la Geltrú, l'Ajuntament de la ciutat s'hi ha implicat a través de l'organisme municipal Neàpolis i de l'Escola Municipal d'Art i Disseny.
PUBLICITAT
PUBLICITAT