PUBLICITAT
08-11-2002 7:18
AVUI: El cel estarà clar o molt poc ennuvolat, ja que hi hauran bandes de núvol alts, preferentment a la tarda, amb una visibilitat excellent i humitat baixa. La temperatura es mantindrà amb una màxima propera als 18 graus i lambient continuarà essent fresc. El vent serà mestral, dintensitat moderada o puntualment amb alguns cops forts. A la mar hi haurà marejol al matí i maror a la tarda i amar endins.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT