Vegueria del Penedès

FLASH

Les obres de la plaça Charlie Rivel provocaran sorolls i talls de trànsit


L'Hora

09-11-2002 8:17

Dilluns i dimarts s'enllestirà el terra de l'última planta de l'aparcament subterrani

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


Les obres de l'aparcament de la plaça Charlie Rivel avancen a bon ritme, i la setmana que ve ja estarà acabat el terra de l'última planta subterrània. De fet, dilluns i dimarts es llançarà el formigó, fet que provocarà molèsties acústiques i restriccions de trànsit a la zona, segons ha informat la regidoria de Serveis Viaris, ja que s'hi ha previst un important desplegament de maquinària. Els talls de circulació afectaran aquests dos dies els carrers Doctor Fleming i Pare Garí.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.