PUBLICITAT
FLASH
12-11-2002 7:29
La policia local busca els autors del robatori en una joieria del carrer Caputxins de Vilanova que van forçar la porta d'entrada de l'establiment i van realitzar diverses destrosses a l'interior. Els lladres es van poder emportar part del material que hi havia exposat als aparadors, el valor del qual encara no ha pogut ser quantificat pels propietaris de la joieria. Gràcies a la col·laboració ciutadana i al sistema de seguretat de la botiga, la policia local va poder arribar ràpidament al lloc dels fets i, tot i que no va poder detenir els delinqüents, va poder agafar la matrícula del cotxe que van utilitzar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT