PUBLICITAT
FLASH
13-11-2002 7:29
Aquests dies ha finalitzat la construcció del sòl de l'aparcament subterrani de la plaça Charlie Rivel. El dispositiu mitjançant el qual s'ha efectuat l'obra ha ocasionat algunes molèsties de soroll i restriccions de trànsit als veïns, però a partir d'avui es restablirà la normalitat. Formigoneres i un gran ventilador han presidit l'obra aquests dies.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT