PUBLICITAT
CUBELLES
08-05-2012 20:49
Lila Casal ofereix des de fa unes setmanes un cicle de concerts de cantautors que ha despertat l'interés del públic de tota la comarca. Amparanoia i Pedro Javier Hermosilla són alguns dels noms que formen el cartell d'aquest cicle de concerts, que complementen una àmplia oferta cultural des del cor de Cubelles.
La cafeteria ofereix, a més de música en directe, exposicions, xerrades, conferències i dansa, a més de tallers de pintura, ceràmica, teatre i iniciació a la narrativa, la poesia i el cant.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT