Vegueria del Penedès

VNG

Màxima nota en un projecte acadèmic d'una vilanovina per a les Bodegues Pinord


Redacció

20-05-2012 22:51

El pla de comunicació online presentat per Gemma Mompart ha obtingut una matrícula d'honor en el Postgrau de Community Manager i Social Media de la Universitat de Barcelona

VD. Gemma Mompart

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El treball final del postgrau ha estat realitzat prenent com a model una empresa vitivinícola de llarga tradició a la comarca Garraf-Penedès, les bodegues Pinord. El projecte de comunicació inclou un estudi exhaustiu de blocs, vinoteques, clubs de vins i comunitats online. Proposa accions innovadores de màrqueting a les xarxes socials, que preveuen l'ús d'aplicacions per a mòbils amb geolocalització, personalització de les etiquetes de les ampolles de vi, l'ús del codi QR per ampliar i compartir la informació de producte, a més de propostes de cata amb networking, entre d'altres fòrmules de promoció.

El sector vitivinícola està aprofitant el mercat creixent que suposa la venda online per ampliar el seu volum de facturació a través d'aquest nou canal de distribució. Segons la revista Alimarket(1), a finals de 2011, un 40% de las companyies vitivinícolas venien per Internet, la qual cosa representava un volum de negoci de 80 milions d'euros a Espanya, amb un creixement anual de entre el 30% i el 50%.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.