Vegueria del Penedès

VNG

Tercera edició del Mercat de l'Emprenedoria


Redacció

03-06-2012 18:27

La plaça de la Vila serà el punt de trobada de les escoles que han desenvolupat durant el curs les habilitats de la 'Cultura Emprenedora'

Ajt Vilanova i la Geltrú. Tercera edició del Mercat de l'Emprenedoria

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Enguany participaran a la tercera edició del mercat l'alumnat de les escoles l'Arjau; Sant Jordi, Ginesta, Pasífae, Llebetx, l'Aragai i Santa Teresa de Jesús. De les 9.30 a les 14 h, i de les 15.30 a les 17 h, les paradetes oferiran els productes elaborats per les escoles seguint la metodologia del projecte ‘Cultura Emprenedora'.

'Cultura Emprenedora' és un projecte impulsat per la Regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú a través de l'IMET a les escoles d'educació primària interessades a participar-hi. El principal objectiu és aconseguir un canvi de model pedagògic basat en l'aprenentatge de noves capacitats i nous valors i actituds en els infants escolaritzats que tingui com a resultat el desenvolupament de competències pròpies de l'emprenedoria com la creativitat, la presa de decisions, la motivació i el treball en equip, entre d'altres.

Tercera edició del mercat amb novetats
En aquesta tercera edició del mercat de l'emprenedoria se celebrarà una tertúlia amb un grup d'alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles participants al projecte. Sota el títol 'Emprendre, entre nosaltres' el mateix divendres 8 de juny, a les 11 h, la Biblioteca Joan Oliva, acollirà aquesta activitat paral·lela.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.