DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT PERE DE RIBES

Alumnes de l'institut Montgròs, finalistes del concurs de microrelats de Ràdio 4


Redacció

03-06-2012 18:24

En aquesta edició hi ha participat un total de 13 centres educatius de tot Catalunya

VD. concurs de microrelats de Ràdio 4

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Cas TIC 2012 és un concurs de microrelats d’intriga (amb una extensió màxima de 800 paraules) relacionats amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), convocat pel programa “L’altra ràdio” de Ràdio 4, el Departament d’Ensenyament i La Mandarina de Newton. La iniciativa es fa conjuntament amb el professor de ciències i escriptor de literatura d’intriga Jordi de Manuel, qui darrerament ha publicat La mort del corredor de fons (2012).

Els objectius d’aquest certamen són: fomentar l'escriptura i la creació literària; promoure l'ús d’Internet i les TIC entre la ciutadania i els centres docents de Catalunya; estimular la creació artística i crítica del llenguatge i incentivar la creació radiofònica, amb la producció de breus dramàtics resultat de l’adaptació de les obres guanyadors del concurs.

Totes les obres guanyadores i finalistes es publicaran al web de L’altra ràdio i al bloc de Co-Creating Cultures de La Mandarina de Newton.

En aquesta edició hi ha participat un total de 13 centres educatius de tot Catalunya, entre ells l’institut d’ensenyament secundari Montgròs del nostre municipi.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.