SITGES
04-06-2012 18:00
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Tal com marca la tradició, moltes de les persones que van pujar a la Trinitat, ho van fer a peu a primera hora del matí. La Festa de la Trinitat va comptar amb un ampli ventall d'activitats, on no hi van faltar les cerimònies religioses. Durant la missa, oficiada per Mossèn Josep Pausas, els amics de l'Orgue de Sitges, dirigits per Francesc Pi, amb la col·laboració de Nídia i Jasmina, van oferir un selecte repertori.
Posteriorment, va tenir lloc l'audició de sardanes amb la Cobla Sitgetana i exhibicions folklòriques. Aquest any, la colla convidada va ser la dels Capgrossos de l'Agrupació de Balls Populars, que va oferir una ballada a tot el públic assistent davant l'Ermita.
L'antiga ermita de la Trinitat es troba a 179 m d'altitud. Documentada des del 1375, l'edifici ha viscut diferents intervencions en diverses èpoques. A banda de la Festa de la Trinitat, l'Ermita celebra també el tradicional aplec el Dilluns de Pasqua.
PUBLICITAT
PUBLICITAT