Vegueria del Penedès

COMARQUES

4.000 persones i 130 colles visitaran Masquefa per la Ciutat Gegantera de Catalunya


Ens de comunicació / ACPG Masquefa

05-06-2012 Última revisió: 07-04-2017 10:44

VD. Cartell de la festa de la Ciutat Gegantera 2012

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

 L’acte comptarà amb la participació de 130 colles de geganters, gegantons i capgrossos, a més de centenars de músics, entre grallers, dolçainers, flabiolaires i tabalers. També es preveu l’assistència d’unes 4.000 persones.

Aquesta celebració serà el tret de sortida a tot un any en què la Colla de Geganters i Grallers de Masquefa representaran la cultura gegantera catalana.

La festa de la Ciutat Gegantera 2012 comptarà amb cercaviles, ballades, tallers infantils, pregons i el tradicional traspàs de la Colla de la Seu d’Urgell (Ciutat Gegantera 2011) a la Colla de Geganters i Grallers de Masquefa.

L’esdeveniment suposa una important oportunitat de promoció per a Masquefa. Amb aquest objectiu, la programació inclou una visita històrico-turística per la vila i una visita al Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya (CRARC), únic a l’estat i un dels pocs que hi ha a tota Europa. Un dels plats forts serà el concert que el popular grup Obrint Pas oferirà la nit de dissabte. En el mateix concert, actuarà el grup The Trumpets of Falopy, integrat per músics de l’Anoia i el Baix Llobregat, autors de l’himne de la Ciutat Gegantera 2012, el primer himne a ritme d’ska.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.