Vegueria del Penedès

VNG

35.000 tíquets venuts i 50.000 visitants a Temps de Vi


Redacció

05-06-2012 20:44

Temps de Vi ha comptat amb més de 200 referències de vins repartides en gairebé 40 estands de cellers provinents d'11 de les 12 Denominacions d'Origen catalanes

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Un dels trets diferencials de la Fira Temps de Vi ha estat sobretot la seva ubicació al costat del mar i el poder aprofitar aquest fet per tal de fer tastos de vins i caves a dalt d'un vaixell. Aquesta activitat a alta mar s'ha produït vuit vegades durant el cap de setmana i ha causat una molt bona impressió entre tots els seus participants. En un apartat més tradicional, també destaquen els 10 tastos a la carpa central de la plaça de la Vila.

Temps de Vi ha comptat amb més de 200 referències de vins repartides en gairebé 40 estands de cellers provinents d'11 de les 12 Denominacions d'Origen catalanes. La fira també ha comptat amb representacions estrictament gastronòmiques, a més d'un ampli programa paral•lel de programacions musicals a la plaça de les Neus. La Fira ha ocupat més de 6.000 metres quadrats al centre de Vilanova i la Geltrú.

L'alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras, ha volgut felicitar aquest matí als impulsors de la Fira Temps de Vi, Carles Carbonell i Oscar Villagarcía perquè "en moments complicats com l'actual, és una molt bona notícia que iniciatives de la gent tirin endavant. El paper de l'administració ha estat sumar, no posar dificultats, i donar l'empenta, els instruments i les facilitats necessàries perquè aquesta iniciativa, que ha beneficiat a tota la ciutat hagi estat possible." L'alcaldessa també ha destacat la iniciativa de ViU Comerç al fer coincidir la Vilanova Shopping Night el dissabte al vespre amb la celebració de la fira. Per la seva banda, el regidor de Promoció Econòmica, Gerard Figueras, ha afegit que "els més de 30.000 tiquets venuts i els més de 50.000 visitants exemplifiquen l'èxit d'aquesta Fira. Una Fira que ha sabut sumar, amb ViU Comerç, amb la segona edició del Vilanova Shopping Night i l'obertura d'una nova oferta lúdica al Trajo de Garbí. Aquest cap de setmana hem situat la ciutat a l'agenda de molts catalans, especialment de l'Eix Diagonal, que han descobert una porta al Mediterrani plena de possibilitats."

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.