CUBELLES
06-06-2012 23:55
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els organitzadors han previst una festa molt participativa, amb la voluntat que els prop de 800 alumnes que ha tingut el centre d’ensenyament infantil en aquesta dècada puguin prendre-hi part. Els actes començaran a les 17h., amb inflables, tallers i jocs de fusta. A les 18h. actuarà el mag Isidre Rosell, que precedirà l’actuació de les colles infantils de l’Agrupació de Balls Populars que s’han volgut sumar a la festa, amb la presència del gegantó Charlie Rivel. Es dóna la circumstància que la Draga, element del bestiari popular que dóna nom a la llar d’infants, es troba en ple procés de rehabilitació, de cara a les properes festes estivals. És per aquest motiu que no hi podrà ser present a la plaça, si bé l’Agrupa tractarà amb les seves activitats que no es noti la seva absència.
L’activitat acabarà cap amb l’espectacle “Festa a la plaça”, a càrrec de Fefe i Cia, a partir de les 19h. Durant tota la jornada, l’AMPA oferirà servei de bar als assistents, oferint pastes i sucs gratuïtament als infants que participin de la diada festiva.
PUBLICITAT
PUBLICITAT