MÚSICA
15-06-2012 15:16
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els cantaires van interpretar diversos cants litúrgics durant la missa de Corpus prèvia al concert, que va tenir lloc a a continuació. El públic assistent va ovacionar calorosament l’actuació de les corals, que van oferir un programa variat, del qual destaquen dos dels tres motets Op.38 de Charles Villiers Stanford (1852-1924) i quatre de les Set cançons populars harmonitzades per a cor mixte (1952) pel mestre Eduard Toldrà.
Aquestes peces podrem sentir-les ben aviat a Vilanova i la Geltrú, dins del programa previst pel concert que tindrà lloc a l’Església de Santa Maria de la Geltrú el divendres 29 de juny a les 21:30 i també a Sant Pere de Ribes, al concert del dissabte 30 de juny a les 19:30 a l’ermita de Sant Pau
L’estada a València es va completar amb una visita cultural per tota la ciutat durant els matins de dissabte i diumenge, podent gaudir avastament dels diversos actes que hi tenen lloc per celebrar la festivitat del Corpus: ornaments florals als carrers, la plantada de les roques, els cants de l’escolania, repics i voltades de campanes i el “convit”, desfilada de balls populars acompanyats per grups de dolçainers.
PUBLICITAT
PUBLICITAT