DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Pastora i La Brigada, caps de cartell del Tingladu 2012


Redacció

21-06-2012 0:01

Can Pistraus presenta una cinquena edició del festival plena de novetats

El vilanovins La Brigada tornaran als escenaris a finals de juliol a la seva ciutat natal i de mans de Can Pistraus, que celebra enguany la cinquena edició del Tinglau, un festival de música i activitats alternatives a la festa major de Vilanova i la Geltrú que celebra enguany el seu cinquè aniversari. Els caps de cartell seran la formació Pastora, que després d'haver assolit l'èxit estatal opten per la música en català.

Un disc commemoratiu amb els artistes que han passat pel festival en aquests cinc anys servirà per posar la cirera d'una edició que aposta per ampliar l'oferta del festival i apropar-la a les demandes dels usuaris.

Com a novetat, el festival ha optat enguany pel micromecenatge i ja ha aconseguit bona part dels diners que s'havien marcat els organitzadors com a objectiu.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.