PUBLICITAT
VNG
21-06-2012 0:01
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El vilanovins La Brigada tornaran als escenaris a finals de juliol a la seva ciutat natal i de mans de Can Pistraus, que celebra enguany la cinquena edició del Tinglau, un festival de música i activitats alternatives a la festa major de Vilanova i la Geltrú que celebra enguany el seu cinquè aniversari. Els caps de cartell seran la formació Pastora, que després d'haver assolit l'èxit estatal opten per la música en català.
Un disc commemoratiu amb els artistes que han passat pel festival en aquests cinc anys servirà per posar la cirera d'una edició que aposta per ampliar l'oferta del festival i apropar-la a les demandes dels usuaris.
Com a novetat, el festival ha optat enguany pel micromecenatge i ja ha aconseguit bona part dels diners que s'havien marcat els organitzadors com a objectiu.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT