DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FUTBOL 7

Tot a punt per les 12 hores de Futbol 7 femení


VD

27-06-2012 0:41

El Suburense organitza un torneig que tindrà lloc dissabte vinent

Moltes de les jugadores del Suburense també jugaran

El CF Suburense organitza aquest dissabte 30 de juny les 12 hores de futbol 7 femení. Una competició que comptarà amb la participació de vuit equips i que començarà a partir de les 9 del matí. L'objectiu de tots ells serà acabar la seva participació al cap de 12 hores, fet que voldrà dir que han pogut jugar la final.

En total, el torneig aplegarà 8 equips repartiots en dos grups, que al matí disputaran tres partits cadascun en format de lligueta. La classificació determinarà el quadre que es configuri a partir de les quatre de la tarda, quan comencin els quarts de final.

GRUP A 
Angoixades pel futbol
Ayka's team
C.F. Canyelles
Recreativo de juerga

GRUP B
L'univers es llença a la piscina
Quintinenc
Drink Team
Surlive

QUADRE

GRUP A / GRUP B

9-10h: Angoixades pel futbol - C.F. Canyelles / Ayka's team - Recreativo de juerga 

10-11h:  L'univers es llença a la piscina - Drink Team / Quintinenc - Surlive 

11-12h: Angoixades pel futbol - L'univers es llença… / Ayka's team - Quintinenc 

12-13h:  C.F. Canyelles - Drink Team / Recreativo de juerga - Surlive 

13-14h: L'univers es llença… - C.F. Canyelles / Quintinenc - Recreativo de juerga 

14-15h: Angoixades pel futbol - Drink Team / Ayka's team - Surlive 

15-16h: DESCANS PER DINAR 

16-17h: QUARTS / QUARTS 

17-18h: QUARTS / QUARTS 

18-19h: SEMIS / SEMIS 

19-20h: 3r- 4t / 5è – 6è 

20-21h: FINAL

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.