Vegueria del Penedès

EL TEMPS: DOMINI DEL SOL


Josep Miro

18-11-2002 7:03

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

AVUI DILLUNS: El temps serà estable i assolellat, amb domini del cel clar o molt poc ennuvolat durant tot el dia i arreu de la comarca. La temperatura serà semblant a la d’ahir amb una màxima propera als 18 graus, amb humitat moderada. El vent serà feble de direcció variable al matí i amb garbí a partir de migdia, fent que la mar estigui arrissada amb àrees de marejol a la tarda.

DEMÀ DIMARTS: El temps s’inestabilitzarà la final del dia. Al matí encara serà assolellat amb intervals de núvols mitjos i alts que aniran en augment. A la tarda el cel s’ennuvolarà ràpidament i es produiran pluges i ruixats a partir del vespre o nit, que seran de febles a moderades. La temperatura pujarà lleugerament i se situarà entre els 8 i els 19 de màxima, amb humitat més alta. El vent serà entre feble i moderat de garbí i a la mar hi dominarà el marejol.

AVANÇ PROPERS DIES

DIMECRES: Cel ennuvolat amb pluges a primera hora. Durant el matí s’anirà aclarint i a la tarda s’imposarà el sol. Temperatura més baixa, amb vent feble i variable. Marejol.
DIJOUS: Domini dels núvols amb algunes pluges febles al centre del dia. Ambient fresc, humitat alta i vent feble de garbí. LA mar estarà antre arrissada i marejol.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.