Vegueria del Penedès

SANT PERE DE RIBES

La ruta 'El Garraf dels Sentits' reivindica la cultura del vi


VD

02-07-2012 17:27

S'ofertes dues noves passejades pel Parc del Garraf des de Can Pere de la Plana

Imatge d'arxiu

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

‘El Garraf dels Sentits’, una ruta turística que permet recórrer amb autobús diferents indrets del Parc del Garraf, va començar el passat 9 de juny una nova temporada després de la bona acollida que ha tingut en les edicions anteriors. La darrera tongada d’aquest format, celebrada entre els mesos de març a maig de 2012, va comptar amb l’assistència de 98 persones.

Sant Pere de Ribes és un dels punts estratègics marcats en el trajecte que comença a Sitges i que durant tres hores dóna l’oportunitat de conèixer de ben a prop la nostra comarca i el seu entorn natural. En aquesta edició, s’hi ha afegit com a novetat la visita al Centre d’Interpretació del Romanticisme Manuel de Cabanyes de Vilanova, on els assistents poden degustar un tastet de pastes i vi escumós ecològic. La sortida es complementa, finalment, amb una darrera parada a la masia centenària Can Ramon de Sant Pere de Ribes. Allà s’ofereix un passeig entre les vinyes, una volta pels cellers i una cata de vins de la seva producció agrícola biodinàmica.

La propera activitat emmarcada en ‘El Garraf dels Sentits’ tindrà lloc aquest dissabte 30 de juny. Fins al 22 de setembre, s’anirà realitzant els dissabtes de cada setmana. A partir d’aquesta data la periodicitat serà quinzenal. La darrera cita d’aquesta edició es farà el 3 de novembre. Per participar-hi cal fer reserva prèvia a la pàgina web www.iberplan.com. El preu és de 25€ per a adults, 19€ per a jubilats i infants de 7 a 12 anys, i gratuïta per als menors de 6 anys.

Aquest bus turístic és una iniciativa de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges i de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Ocupació de la Diputació de Barcelona, a través de la Delegació de Turisme, conjuntament amb Node Garraf Agència de Desenvolupament.

D’altra banda, i agafant com a referència la Masia de Can Pere de la Plana de Ribes, el Servei de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona també promou dues excursions al Parc del Garraf que es fan al nostre municipi.

“Els Masets: vida rural al mig del Parc del Garraf” és una ruta guiada que té per objectiu donar a conèixer el Maset de Dalt i el Maset de Baix, unes masies molt antigues enmig del massís que, tot i trobar-se enrunades pel pas dels anys, tenen el seu interès cultural. La pròxima activitat guiada serà aquest diumenge 1 de juliol i les següents el 9 de setembre, l’1 de novembre, i el 2 de desembre.

L’altra proposta, “La Cova Negra: descobreix l’interior del massís del Garraf” és una excursió pel mig del parc que permet endinsar-se en aquesta cavitat geològica. Fins al moment s’han realitzat 4 sortides que han tingut una bona resposta de públic (71 participants entre nens i adults). Les següents dates en què es durà a terme seran el 21 de juliol, el 2 i l’11 de setembre, el 4 de novembre i el 9 de desembre.

Per a més informació i inscripcions us podeu adreçar a Can Pere, al telèfon 93.896.98.27 o per correu electrònic (p.garraf.canpere@diba.cat). El preu és de 3€ els adults i de 2€ els jubilats i els infants entre 6 i 12 anys. Podeu consultar el calendari de visites guiades als webs www.santperederibes.cat/turisme o www.diba.cat/parcsn.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.