Vegueria del Penedès

COMARQUES

Leyla Emektar guanya el concurs fotogràfic Primer de maig


Redacció

02-07-2012 17:52

El guardó internacional l'impulsa la Unió Intercomarcal de la UGT

Leyla Emektar. Leyla Emektar concurs fotos 1 de maig

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

En aquest concurs, que per segona vegada era internacional, hi han participat 1659 fotografies, de 238 autors i 46 països, essent ja un referent internacional per la seva temàtica. Hi ha premiats de Espanya, Turquia, Hong Kong, Vietnam, Itàlia, Índia, Portugal, Egipte, Indonesia i Anglaterra.

El jurat qualificador ha estat format per D. Santos Moreno – MFCF - ECEF- ER.ISF – EFIAP – PSA-EID 3*, D. Jean Saleilles – AFIAP - President del Photo Club Perpignan i equip del Visa Off i D. Joan Serrano – MFCF – EFIAP – JBFCF – ACEF – EH–ISF – R.ISF3 – PSA–EID1*.

Participarà al lliurament de premis, Francesc Rica, Secretari General de la UGT de l’Anoia, Alt Penedès i Garraf i Raimon Moreno, comissari del Saló.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.