Vegueria del Penedès

VNG

L’Empalmada, Mocambo i Aspencat, els plats forts d’Endimari i l’Ateneu per Festa Major


Redacció

03-07-2012 13:56

Per segon any consecutiu, les dues entitats sumen esforços per oferir alternatives

VD. Mocambo torna als escenaris

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Les entitats conviden als veïns a penjar la seva estelada als balcons o que contactin amb elles per a facilitar-los estelades i penjar-los-les.

Cercaentitats, Empalmada i concert
La resta d’actes estan concentrats en el cap de setmana d’estricta Festa Major vilanovina i tindran lloc a la Plaça de les Casernes:

Divendres 3 d’agost tindrà lloc la tercera edició del Cercaentitats, que consisteix en una ruta per diverses entitats del centre de la ciutat, remullada amb cervesa i amenitzada per les notes i ritmes d’una xaranga vilanovina. El recorregut s’iniciarà a les 19:00 a l’Ateneu Vilanoví (Plaça de les Casernes).

Dissabte 4 d’agost l’ambient a la plaça començarà a partir de les 19:00, tot i que no serà fins les 23:00 que s’iniciarà l’Empalmada, que fins les sis de la matinada ens farà ballar de la mà dels dj’s més animats i festius de la ciutat. També hi haurà la possibilitat d’esmorzar a la plaça per encarar amb garanties les matinades.

Per tancar tot el cicle d’actes, el diumenge 5 d’agost, Festa Major, les entitats ofereixen un concert gratuït on el grup de reggae vilanoví Mocambo (que enguany celebra el seu desè aniversari) i els valencians Aspencat ompliran de ritme la plaça per a tots aquells que encara tinguin forces. Això serà a partir de la mitjanit, tot i que molt abans ja estarà obert, amb la possibilitat de sopar.

Totes aquestes activitats estan encapçalades pel lema “No ens retallareu els somnis”, amb el que les dues entitats volen deixar clar que “no volem amagar de la dura realitat social i nacional que vivim, al contrari, la volem combatre des de tots els àmbits, també des de la Festa Major, passant-nos-ho bé. Perquè l’alegria és un dret que no ens deixarem prendre i perquè, com diuen algunes, quin sentit té la revolució si no podem ballar?”

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.