Vegueria del Penedès

SITGES

El 57% de les consultes de turistes són sobre l'oferta cultural


Redacció

03-07-2012 16:47

L’alcalde de Sitges, Miquel Forns, ha donat a conèixer aquesta dada en la inauguració de la sessió Buscant estratègies d’acció al Garraf, emmarcada en una sessió sobre turisme i cultura organitzades pel Consell Comarcal del Garraf

Imatge d'arxiu

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Forns ha explicat que, per tant, el turisme cultural per a Sitges és un element clau ja que “ens ha de permetre arribar a l’excel·lència turística i a poder oferir productes desestacionalitzats. A Sitges donem motius culturals per venir-hi durant tot l’any no només com a estratègia, sinó perquè així ens ho demanen els nostres turistes i visitants”.

En aquest sentit, aquest estiu a Sitges ha agrupat les diferents propostes culturals que ofereix el municipi; com exposicions, festivals i cicles d’espectacles en una agenda comú, per tal de promocionar-los conjuntament, independentment del seu organitzador i de si procedeixen de la iniciativa pública o privada. Forns ha afegit, que “a més, s’ha de tenir en compte que a Sitges tenim una oferta museística única amb Casa Bacardí, la Fundació Pere Stämpli, el Palau Maricel, el museu Romàntic i uns museus com el

Maricel i el Cau Ferrat, que un cop acabem la seva reforma, farà que tinguem uns equipaments culturals i patrimonials, únics a nivell estatal i europeu.”

Amb aquesta dinàmica, Sitges busca d’una banda oferir la seva oferta cultural recolzant-se en la marca Sitges, i de l’altra, dotar aquesta mateixa marca de contingut i de nous valors.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.