PUBLICITAT
SITGES
03-07-2012 16:47
Forns ha explicat que, per tant, el turisme cultural per a Sitges és un element clau ja que “ens ha de permetre arribar a l’excel·lència turística i a poder oferir productes desestacionalitzats. A Sitges donem motius culturals per venir-hi durant tot l’any no només com a estratègia, sinó perquè així ens ho demanen els nostres turistes i visitants”.
En aquest sentit, aquest estiu a Sitges ha agrupat les diferents propostes culturals que ofereix el municipi; com exposicions, festivals i cicles d’espectacles en una agenda comú, per tal de promocionar-los conjuntament, independentment del seu organitzador i de si procedeixen de la iniciativa pública o privada. Forns ha afegit, que “a més, s’ha de tenir en compte que a Sitges tenim una oferta museística única amb Casa Bacardí, la Fundació Pere Stämpli, el Palau Maricel, el museu Romàntic i uns museus com el
Maricel i el Cau Ferrat, que un cop acabem la seva reforma, farà que tinguem uns equipaments culturals i patrimonials, únics a nivell estatal i europeu.”
Amb aquesta dinàmica, Sitges busca d’una banda oferir la seva oferta cultural recolzant-se en la marca Sitges, i de l’altra, dotar aquesta mateixa marca de contingut i de nous valors.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT