SITGES
03-07-2012 16:47
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Forns ha explicat que, per tant, el turisme cultural per a Sitges és un element clau ja que “ens ha de permetre arribar a l’excel·lència turística i a poder oferir productes desestacionalitzats. A Sitges donem motius culturals per venir-hi durant tot l’any no només com a estratègia, sinó perquè així ens ho demanen els nostres turistes i visitants”.
En aquest sentit, aquest estiu a Sitges ha agrupat les diferents propostes culturals que ofereix el municipi; com exposicions, festivals i cicles d’espectacles en una agenda comú, per tal de promocionar-los conjuntament, independentment del seu organitzador i de si procedeixen de la iniciativa pública o privada. Forns ha afegit, que “a més, s’ha de tenir en compte que a Sitges tenim una oferta museística única amb Casa Bacardí, la Fundació Pere Stämpli, el Palau Maricel, el museu Romàntic i uns museus com el
Maricel i el Cau Ferrat, que un cop acabem la seva reforma, farà que tinguem uns equipaments culturals i patrimonials, únics a nivell estatal i europeu.”
Amb aquesta dinàmica, Sitges busca d’una banda oferir la seva oferta cultural recolzant-se en la marca Sitges, i de l’altra, dotar aquesta mateixa marca de contingut i de nous valors.
PUBLICITAT
PUBLICITAT