Vegueria del Penedès

VNG

Torna el Firasac


Redacció Vilanova i la Geltrú

18-07-2012 Última revisió: 11-10-2012 10:39

El gruix de la programació té lloc aquest dissabte al Castell de la Geltrú

Imatge d'una edició anterior de la fira

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Enguany, els responsables de l'esdeveniment han presentat un nou format de l'acte, ubicant gran part de la programació al pati del Castell de la Geltrú. To i així, altres espais de la zona també acolliran activitats diverses.

La programació del Firasac 2012 és la següent:

A les 12.30 h - INAUGURACIÓ DE L'EXPOSICIÓ UN MUNT DE GAITES
Exposició al voltant de les cornamuses (gaites) i del duet flauta i tambor.
Lloc: pati del Castell de la Geltrú

A les 13 h - CONCERT - VERMUT
El concert anirà a càrrec del grup Aprendrevent
Lloc: plaça Font i Gumà (fora del castell)

A les 19 h - PETITS CONCERTS EN PETITS ESPAIS I AMB PETITES FORMACIONS
Llocs: plaça dels Carros, plaça dels Cotxes i plaça de les Cols

A les 19.30 h - SAC A BANDA
Cercavila amb la banda de sac de gemecs i flabiols La Sacairada i qualsevol altre grup que s'hi vulgui afegir.
Itinerari: pl. dels Carros, c. de Sant Sebastià, pl. de la Vila, pl. dels Cotxes, c. dels Caputxins, pl. de les Cols, c. dels Mercaders, pl. Llarga, c. del Palmerar de Baix, pl. de la Font, c. del Pont i pl. de Font i Gumà.

A les 20.15 h - CONCERT AL CASTELL DE LA GELTRÚ
El concert anirà a càrrec del músic anglès Kevin Tilbury que interpretarà temes tradicionals de la regió de Northumberland i d'Escòcia. I ho farà amb dues cornamuses poc conegudes entre nosaltres: Northumbrian pipes i Scottish Border Pipes.

En acabar el concert i al mateix recinte tindrà lloc el sopar de germanor. Els tiquets del sopar es podran comprar al mateix Castell de la Geltrú.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.