PUBLICITAT
VNG
08-08-2012 Última revisió: 09-10-2012 19:06
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Els balls de la Fundació de la Vila Nova, de Miralpeix, de Pescadors, de la Lluna en un cove, de les Coves de Ribes, de l'Arribada del ferrocarril, del Cep i de la Sínia van tornar a recrear llegendes i curiositats de Vilanova i els voltants.
Més tard, el Saló de Plens de l'Ajuntament de VNG va tronar a acollir la Presa de Procuració dels nous organitzadors de la festa, els Pabordes i Pabordesses 2013. Com marca el protocol de l'acte, antics i nous pabordes es van asseure en dos bancs cara a cara, i van pronunciar breus parlaments. Per part dels Pabordes sortint, Magda Bandera i Joan Terol van llegir un parell de poemes. I per part dels nous integrants de la Pabordia, Alba López va fer lectura d'un text.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT