DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Comdemnen a tres anys de presó un jove detingut als túnels del Garraf amb droga


L'Hora

21-11-2002 7:29


L'Audiència de Barcelona ha condemnat aquesta setmana a tres anys de presó Albert Martín i Solís, veí de Montcada i Reixac (Vallès Occidental), que l'any passat va ser detingut als túnels del Garraf, en direcció a Sitges, amb 149 pastilles d'èxtasi amb un Pokemon dibuixat, 4,702 grams de cocaïna i 5,66 més d'haixix a les butxaques, així com 102,17 euros en efectiu, mentre conduïa el seu vehicle en companyia d'un amic. La secció novena de l'Audiència de Barcelona condemna el jove, de 24 anys, a la pena de tres anys de presó i 602 euros de multa com a autor d'un delicte contra la salut pública.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.