PUBLICITAT
FLASH
21-11-2002 7:29
L'Audiència de Barcelona ha condemnat aquesta setmana a tres anys de presó Albert Martín i Solís, veí de Montcada i Reixac (Vallès Occidental), que l'any passat va ser detingut als túnels del Garraf, en direcció a Sitges, amb 149 pastilles d'èxtasi amb un Pokemon dibuixat, 4,702 grams de cocaïna i 5,66 més d'haixix a les butxaques, així com 102,17 euros en efectiu, mentre conduïa el seu vehicle en companyia d'un amic. La secció novena de l'Audiència de Barcelona condemna el jove, de 24 anys, a la pena de tres anys de presó i 602 euros de multa com a autor d'un delicte contra la salut pública.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT