PUBLICITAT
SITGES
02-10-2012 22:41
Precisament, els sardanistes de Tarragona també van ser els gran triomfadors de les altres categories, després d'imposar-se en els lliures Infantils i lliures Veterans.
El Concurs Nacional de Colles Sardanistes, celebrat la tarda de diumenge, ha continuat el nombre de participants d'anteriors edicions, amb més de 400 sardanistes d'arreu de Catalunya, repartits en 31 colles. Un fet que consolida el concurs com un dels més importants a nivell nacional.
Un cop finalitzada la competició, els organitzadors dels Amics de la Sardana iniciaran els preparatius de l'any vinent, que serà molt especial, ja que celebraràn el 25è aniversari de la cita sardanista.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT