PUBLICITAT
FLASH
26-11-2002 7:29
Un altre empat, i ja en van deu en catorze jornades. Aquesta vegada, al camp del Manresa, el Vell Congost, la igualtat va ser el major premi per a un Vilanova que, a vint-i-cinc minuts per finalitzar el partit, perdia per dos gols a zero. El tècnic local, José Luis Ruiz, que va ser expulsat, i la graderia es van queixar de l'actuació arbitral, però la veritat és que la seva influència en el transcurs del duel va ser l'habitual, i les decisions que va xiular, pretesament polèmiques, van influenciar tant com poden influenciar altres decisions que passen desapercebudes per a la majoria d'aficionats.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT