02-11-2012 18:36
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Només resten tres actuacions per acabar la temporada dels Bordegassos i la primera arriba aquest dissabte 3 de novembre a Reus, en motiu de la diada dels Xiquets locals. La diada tindrà lloc a la plaça Mercadal a les sis de la tarda i els castellers de Vilanova tot apunta que aspiraran a treure's l'espina de la caiguda del quatre de vuit de la setmana anterior.
Descarregar el cinquè quatre de vuit d'aquesta temporada serà un dels reptes d'una diada en què a banda de seguir rodant l'estructura de torre pot ser que també s'aposti per fer el mateix amb el cinc. A plaça també hi haurà els Xiquets de Reus, colla que enguany ha assolit els mateixos castells que els Bordegassos i que podrà aspirar a donar un nou salt qualitatiu en forma de cinc de vuit.
Aquest divendres 2 de novembre a partir de les deu de la nit el local de la plaça de les Casernes número 2 acollirà un assaig important de cara a consolidar la torre de vuit amb folre, el tres de vuit i el quatre de vuit, treballar amb visió de futur i afrontar amb plenes garanties les últimes tres actuacions del 2012 per part dels Bordegassos.
A banda d'aquesta actuació a Reus als vilanovins només restaran la gran Diada del 40 aniversari (11 de novembre) i la diada dels castellers de la Vila de Gràcia (18 de novembre).
PUBLICITAT
PUBLICITAT