PUBLICITAT
28-11-2002 7:19
AVUI DIJOUS. Un sistema frontal poc actiu creuarà Catalunya en la primera meitat del dia i això farà que els núvols augmentin i siguin abundants però no han de deixar pluges a la comarca. A la tarda s'aclarirà i tindrem estones de sol. La temperatura baixarà lleugerament i la màxima estarà al voltant dels 17 graus amb humitat més alta. El vent serà feble de garbí al matí i moderat de mestral a partir de la tarda i vespre. A la mar hi dominarà el marejol.
DEMÀ DIVENDRES:
Durant el matí simposarà el sol amb el cel clar o poc ennuvolat mentre que a la tarda hi haurà intervals de núvols que poden arribar a ser abundants. La temperatura serà més baixa, sobretot la diürna, situant-se entre els 7 o 8 graus de mínima i els 14 de màxima. La humitat serà més baixa i la visibilitat excellent. El vent serà moderat amb cops forts al vespre de mestral que augmentarà la sensació de fred i la mar estarà més alterada .
AVANÇ PROPERS DIES
DISSABTE: Sol amb intervals de núvols. temperatura baixa, ambient fred. El vent serà entre moderat i fort de mestral i al mar alterada amb maror i àrees de forta maror.
DIUEMNGE: Sol i núvols al matí i cel tapat a la tarda amb algunes pluges. Ambient fred i vent moderat o fort de mestral amb mar alterada amb maror.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT