MANCOMUNITAT PENEDÈS-GARRAF
29-11-2012 22:23
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Mancomunitat ha aprovat un pressupost de 24,6 milions d’euros, un 2,8% menys que l’anterior. Seguint la línia de gestió posada en marxa l'anterior mandat, les aportacions dels ajuntaments disminueixen un 11,3% gràcies a la congelació salarial i les reduccions aconseguides en la despesa corrent.
En aquest apartat es destaquen les millores en el del cost de la gestió de les escombraries, degut a l’augment del triatge de residus que es realitza, el menor número de tones que s’aporten a l’abocador i la disminució en el cost per tona.
La nota positiva és l’augment de les inversions fins als 1.130.000 euros, finançades en gran mesura per la Diputació de Barcelona, i que es destinaran a millores en les plantes de tractament de residus.
PUBLICITAT
PUBLICITAT