Vegueria del Penedès

SOLIDARITAT

El món del futbol es bolca amb la causa d'Ian Garcia


Redacció Vilanova i la Geltrú

31-12-2012 Última revisió: 02-01-2013 23:12

Ian Garcia, fent el servei d'honor acompanyat de José Mari Bakero / X. Rondon

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest diumenge al punt del migdia el municipal dels Alumnes Obrers de Vilanova i la Geltrú ha accolit la Champions per a l'Ian; un torneig solidari que ha comptat amb la participació dels primers equips del CF Vilanova, el FC Vilafranca i el Girona FC. Tota la recaptació anirà destinada a cobrir part de les despeses que suposa el viatge i el tractament que Ian Garcia ha de rebre a un centre de Nova York per combatre el neuroblastoma en estadi 4 que pateix.

La jornada ha comptat amb la participació desinteressada de nombroses personalitats vinculades amb l'esport (José Mari Bakero) o al de la cultura (Toni Albà), entre molts d'altres. L'alcaldessa Neus Lloveras ha presidit l'encontre des de la tribuna.

La recaptació final de la Champions per l’Ian que es va disputar el passat diumenge 30 de desembre va ser de 3.870€.
Concretament es van vendre un total de 628 entrades amb una recaptació de 3.140€, i es van recaptar a mes 730€ en la venda de les tires per les tres rifes de regals que es van fer a la mitja part del triangular.

En la vessant esportiva, CF Vilanova i FC Vilafranca van empatar a 0 gols en el primer partit de la matinal que es va resoldre amb victòria local en la tanda de penals. Al segon partit, CF Vilanova i Girona FC van empatar a 1 i en la tanda de penals novament es va imposar el CF Vilanova.
El CF Vilanova agraeix la desinteressada col·laboració en La Champions per l’Ian tant a José Mari Bakero, com a Gerard Romero i Toni Albà, així com a establiments, comerços i particulars que van aportar productes i regals per la rifa.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.