Vegueria del Penedès

TEATRE FAMILIAR

La Coja Dansa obrirà el diumenge 13 de gener un nou trimestre d'espectacles familiar a Vilafranca


Redacció Vilafranca del Penedès

03-01-2013 0:03

De gener a març hi haurà 4 espectacles de teatre, dansa i música i una activitat de sensibilització musical

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El diumenge 13 de gener, a les 12 del migdia, el Patronat del Teatre Cal Bolet presenta l’espectacle de dansa familiar  AMAGATALL de la Cia La Coja Dansa al Teatre Cal Bolet. Així és donarà inici a un nou trimestre de la programació d’espectacles familiars, que inclou dos espectacles organitzats per La Xarxa, un concert familiar, un espectacle de dansa familiar i una activitat de sensibilització musical.

Aquesta programació té per objectiu que els infants trobin en la dansa, el teatre i la música tot un món d’aprenentatge, una transmissió de valors i el plaer de cultivar la imaginació. I tot plegat acompanyats de la família.

Des de fa tres anys, La Xarxa i el Patronat de Cal Bolet han unit esforços per oferir una sola programació equilibrada en gèneres, amb espectacles un preu únic de 4,50€, venda anticipada, seients numerats i un abonament conjunt del 25% de descompte.

Com a novetat d’aquest trimestre i per facilitar a les famílies la compra d’abonaments i entrades anticipades la taquilla de Cal Bolet obrirà cada dia del 7 a l’11 de gener de 6 a 8 de la tarda.

A partir del 17 de gener la taquilla de Cal Bolet obrirà cada dijous no festiu de 6 a 8 de la tarda.
 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.