PUBLICITAT
FLASH
04-12-2002 7:29
L'onzena jornada de lliga del trofeu Primavera va viure la primera derrota de l'Esmeralda, que venia d'empatar la setmana anterior contra el Barri de França. Amb la derrota contra el Comacasa, els encara líders de la categoria estan esperant el resultat del partit pendent de l'Olímpic, i si l'aconsegueixen guanyar se situarien com a nous líders en solitari. El Barri de França, per la seva banda, va aconseguir sumar la seva vuitena victòria de la temporada, la darrera contra el Posta, en un partit igualat que va viure set gols i l'emoció de dues plantilles que lluiten per estar entre els millors de la competició.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT