TRES TOMBS 2013
15-01-2013 2:15
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Xavier Orriols va ser l'encarregat de llegir aquest diumenge el pregó del Tres Tombs 2013 al saló de plens de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. Orriols, músic, divulgador de la música, la cultura i el patrimoni etnològic, a més de constructor d'instruments, va pronunciar el pregó davant un gran nombre de públic que va omplir la sala i en presència, entre d'altres, de l'alcaldessa de vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras, i del president de l'Associació dels Tres Tombs, Jaume Mercadè, que va ser l'encarregat de fer la presentació.
L'acte de lectura del pregó es va completar amb una cercavila de balls populars en la que van participar les Cotonines, la moixiganga, els gegants petits, la Mulassa o el Drac de Vilanova. També es va traslladar la bandera dels Tres tombs fins a l'alçada del carrer de la Llibertat 6, on es va lluurar a la portant d'enguany, Ona Farreras Rigual
PUBLICITAT
PUBLICITAT