MÚSICA A VILANOVA
16-01-2013 1:30
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Després de l'oferta cultural i d'activitats del programa de Nadal i Reis i del programa de la Festa Major d'Hivern, els Tres Tombs, els equipaments escènics de la ciutat continuen amb la programació estable presentada el mes de setembre.
Aquest cap de setmana l'Auditori Municipal Eduard Toldrà ofereix sessió doble; una proposta per a adults, el dissabte 19, a les 21 h, a càrrec de la Martirio, i una proposta per als més menuts i familiar, el diumenge 20, a les 17.30 h, de la mà dels Brossa Quartet de Corda & La Botzina.
I el cap de setmana que ve, posant el punt i final a la temporada, tindrem sessió triple; una proposta més arriscada el divendres 25, a les 21 h, a càrrec de Marcel·lí Antúnez (exmembre i fundador de La Fura del Baus); una producció local, amb Pere Tapias i convidats, el dissabte 26, a les 19 h, i un clàssic del teatre, Cyrano, el diumenge 27, a les 19 h.
La venda d'entrades de tots els espectacles és el dissabte de 17 a 20 h a les taquilles del Teatre Principal, des d'una hora abans de cada espectacle a les taquilles de l'equipament on hi ha la programació concreta i a través del servei Telentrada. Per a l'espectacle Cyrano les entrades estan exhaurides.
PUBLICITAT
PUBLICITAT