Vegueria del Penedès

SOLIDARITAT EXCURSIONISTA

Donació de la Talaia a l'Hospital Sant Antoni Abat


Redacció Vilanova i la Geltrú

16-01-2013 16:16

Els diners recollits de manera voluntària per l’associació han estat destinats a la compra de coixins per a les persones hospitalitzades a llarga estada del centre

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’Agrupació Excursionista la Talaia ha donat 100 euros a l’Hospital Sant Antoni Abat per ajudes tècniques que contribueixin a fer més agradable l’estada dels pacients ingressats al centre, la majoria a unitats de llarga estada. L’acte de donació va tenir lloc el passat dia 6 de gener, coincidint amb la visita dels reis a l’Hospital. El Sr. Adrià Castillon va fer entrega del donatiu al gerent del Consorci Sanitari del Garraf, el Sr. Josep Lluis Ibáñez, que es va mostrar molt agraït per la iniciativa.

El bar de l’associació va organitzar una recollida de diners durant les festes de Nadal, en què els membres podien expressar un desig que es col·locava a l’arbre de Nadal i dipositar un donatiu a la guardiola. Finalment, es va decidir donar la suma recollida a l’Hospital Sant Antoni Abat.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.