DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Lauren Films fixa en el pròxim 17 de gener la data d'obertura dels nous cinemes


L'Hora

04-12-2002 7:29

Es torna a endarrerir la inauguració del complex d'oci, que no funcionarà a ple rendiment fins a la primavera

Empresaris vilanovins van visitar ahir projectes de futur com Neàpolis, la nova Pirelli i l'Eixample de Mar


Una seixantena d'empresaris de la comarca van participar ahir a la segona jornada del Fòrum Empresarial -la primera es va fer fa dues setmanes-, una iniciativa organitzada per la delegació del Garraf de la Cambra de Comerç de Barcelona i per l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, amb l'objectiu de visitar in situ els principals projectes que estan dibuixant la Vilanova del futur. La jornada va servir per informar sobre l'estat d'obres com l'Eixample de Mar, la nova Pirelli, Neàpolis i el complex lúdic Vila Lauren, i també per implicar l'empresariat a col·laborar amb institucions com la Universitat Politècnica i el Centre Tecnològic.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.