Vegueria del Penedès

INDEPENDENTISME JUVENIL

Les JERC arriben a Sant Sadurní d'Anoia per implicar el jovent


Redacció Sant Sadurní d'Anoia

29-01-2013 21:52

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El jovent independentista al Penedès avança i es va consolidant arreu del territori. Una mostra d’aquest fet és la creació de la secció local de les JERC a Sant Sadurní d’Anoia aquest mes.

Les JERC s’han marcat com objectiu ''treballar per aconseguir implicar el jovent de Sant Sadurní en la lluita per la independència i per canviar el model social i econòmic imperant''. Així, com les JERC a nivell nacional, obren la porta ''a tot el jovent que vulgui participar activament en la lluita per l’alliberament nacional amb el 2014 com a horitzó''.

Les JERC de Sant Sadurní van celebrar la seva posada en marxa escollint l’executiva formada per Sadurní Oliver, portaveu; Andreu Vives, secretari d’organització; Ot Romagosa, secretari de finances; i per Guillem Castellbell com a conseller nacional.
 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.