DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE INFANTIL

“La rateta que escombrava l'escaleta” arriba diumenge 3 de març al Círcol Catòlic de Vilanova


Redacció Vilanova i la Geltrú

26-02-2013 12:09

Xarxa Vilanova col•labora amb Càritas en la recol•lecta de cartrons de llet per a les famílies necessitades de la ciutat

La rateta que escombrava l'escaleta

“La rateta que escombrava l'escaleta” és un conte clàssic que reviurà actualitzat a l'escenari del Círcol Catòlic el diumenge 3 de març de la mà de la companyia B, integrada per Pep Boada i Jordi Palet.

Mitjançant titelles i també de música en directe, un botiguer de la merceria on la rateta es va gastar el dineret que es va trobar a l'escola recordarà el que li va passar a la pobra rateta.

Les entrades es podran adquirir el dissabte 2 de març a les taquilles del Círcol Catòlic de 18 a 19.30h. I també el mateix diumenge, una hora abans de les sessions, que seran a les 12 i a les 17.30h.

Al vestíbul del teatre, Xarxa Vilanova recull els cartrons de llet per ajudar Càritas, que cada setmana reparteix 600 litres de llet per a les famílies necessitats.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.