DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Atracament a La Caixa de la rambla del Castell de Vilanova


L'Hora

12-12-2002 7:29


Un individu encara sense identificar va intentar atracar la sucursal de La Caixa a la rambal del Castell, dimarts a primera hora del matí. El lladre va amenaçar amb una navalla una de les treballadores de la caixa i la va obligar a treure del seu compte corrent uns 700 euros, ja que no era impossible treure diners en efectiu del banc. La Policía Nacional ha explicat que els fets van tenir lloc a les vuit del matí i la dona estava sola.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.