DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

NATACIÓ. Esther Morales aconsegueix el quart lloc en 100 metres lliures


L'Hora

14-12-2002 7:29


La nedadora Esther Morales va assolir un quart lloc en la prova de cent metres lliures en els campionats del món que es disputen a Mar de Plata, a l'Argentina, de natació adaptada. La jove sitgetana era la gran favorita en aquesta prova, ja que aquesta és la seva especialitat i una de les categories reina de la natació; i malgrat que al matí es va classificar en tercer lloc, la pressió de ser el centre de les mirades va afectar el rendiment d'Esther, que li va impedir entrar en el podi. Amb aquest quart lloc, la catalana ja ha disputat tres curses, amb el balanç d'un or, en papallona, i un bronze. Ara encara li manquen per córrer quatre proves: els 200 estils, els 400 i 500 lliures i els cinc quilòmetres a mar obert, on intentarà treure's el mal regust del darrer resultat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.